+ 420 252 541 961
recepce
08:00 - 18:00
Pondělí - Pátek

Naše služby

Pronájem komerčních prostor

Naše šestipodlažní administrativní budova stojí v zavedené administrativní lokalitě. Pár kroků od Kongresového centra Praha a.s. a Holiday Inn Prague Congress Centre s občanskou vybaveností v okolí.

Dostupnost do centra Prahy. Pouhých 500 metrů od stanice metra Vyšehrad trasy C a 3,6 km od Václavského náměstí vozem činí naši administrativní budovu dobrým místem pro Vaše podnikání.
Velkou výhodou je i blízkost trasy severojižní magistrály s napojením na D1 směr Brno.

Naše budova nabízí:

  • Světlé a moderní kancelářské prostory v pěti podlažích
  • Celkovou užitnou plochu téměř 1000 m2
  • Recepční služby ve všední dny od 08:00 h do 18:00 h
  • Vstup do budovy prostřednictvím elektronické kontroly vstupu
  • Samostatné okruhy bezpečnostního systému s napojením na bezpečnostní agenturu SECURITAS ČR s.r.o.
  • Moderní výtah
  • Rozvody počítačových sítí
  • Systém vytápění a klimatizace
  • Vysokorychlostní připojení k internetu

Budova je ve vlastnictví Pankrácké obchodní a.s., v přízemí se nachází kancelář vedení společnosti.


Zřizování sídelních adres

Naše sídelní adresa je zajímavým řešením pro začínající i zkušené podnikatele. Sídelní adresa firmy Na Pankráci 332/14, Praha 4 Vám zajistí prestiž. Budete tak v dobré společnosti vážených firem. Nezapomeňte, paragrafy jsou na Vaší straně. V případě potřeby Vám zajistíme právní servis nutný pro převedení Vašeho sídla firmy k nám.

Připravili jsme pro Vás dvě základní úrovně služeb:

START

Cena 350 Kč + DPH/1 měsíc, za tuto cenu získáte:

  • Prestižní pražskou adresu – sídlo Vaší společnosti
  • Vaše společnost bude vyznačena na viditelném místě v prostoru vchodu do budovy
  • Naši recepční přeberou veškerou Vaši korespondenci, budou Vás vzápětí informovat SMS nebo e-mailem a Vaše korespondence bude připravena k vyzvednutí

BUSINESS CLASS

Cena 550 Kč + DPH/1 měsíc, za tuto cenu získáte:

  • Prestižní pražskou adresu – sídlo Vaší společnosti
  • Vaše společnost bude vyznačena na viditelném místě v prostoru vchodu do budovy
  • Naši recepční přeberou veškerou Vaši poštu i telefonické vzkazy, o tom všem Vás budou vzápětí informovat SMS nebo emailem. Poštu Vám můžeme přeposlat messengerem, poštou, můžete si ji přijít sami vyzvednout nebo Vám ji pošleme naskenovanou e-mailem. Je na domluvě, jaký způsob komunikace zvolíte.

Poradenství v oblasti účetnictví, daní a legislativy

Zabýváme se zpracováním účetní a mzdové agendy jak pro fyzické, tak i právnické osoby z podnikatelského i neziskového sektoru.

Dále klientům nabízíme:

  • Vedení a rekonstrukce účetnictví a daňové evidence
  • Zpracování mzdové a personální agendy
  • Účetní poradenství
  • Vypracování veškerých daňových přiznání
  • Vypracování analýzy hospodaření společností a s tím spojené ekonomické poradenství
  • Na základě plné moci zastupujeme klienty na úřadech

Zakládání firem – start up

Založíme Vaši společnost přesně podle Vašich potřeb. Nemusíte se vyznat v zákonech a předpisech pro zakládání firem. V tom se vyznáme my.

S námi ušetříte Váš čas, Vaši práci i Vaše peníze.

Obraťte se na nás, založíme Vaši společnost na klíč a poskytneme Vám veškeré naše služby.


Víme, že navázání a budování vztahu s obchodním partnerem či klientem má největší vliv na obchodní úspěch.

Jsme si vědomi toho, že Vaše vztahy Vás zařazují a určují Vaše postavení ve společnosti. Rádi Vám pomůžeme vybudovat korektní vztahy s Vašimi potenciálními obchodními partnery.


Pronájem konferenční místnosti

Konferenční místnost pro Vaše obchodní schůzky nebo menší školení.

  • Kapacita 6 – 8 lidí
  • Teplé a studené nápoje
  • Připojení k internetu
  • Dostupnost do centra Prahy
  • Cena 200 Kč včetně DPH/1 hodina

 2,755 total views,  2 views today