Pronájem komerčních prostor
Naše šestipodlažní administrativní budova stojí v zavedené administrativní lokalitě. Pár kroků od Kongresového centra Praha a.s. a Holiday Inn Prague Congress Centre s občanskou vybaveností v okolí.
Dostupnost do centra Prahy. Pouhých 500 metrů od stanice metra Vyšehrad trasy C a 3,6 km od Václavského náměstí vozem činí naši administrativní budovu dobrým místem pro Vaše podnikání.
Velkou výhodou je i blízkost trasy severojižní magistrály s napojením na D1 směr Brno.
Naše budova nabízí:
- Světlé a moderní kancelářské prostory v pěti podlažích
- Celkovou užitnou plochu téměř 1000 m2
- Recepční služby ve všední dny od 08:00 h do 18:00 h
- Vstup do budovy prostřednictvím elektronické kontroly vstupu
- Samostatné okruhy bezpečnostního systému s napojením na bezpečnostní agenturu SECURITAS ČR s.r.o.
- Moderní výtah
- Rozvody počítačových sítí
- Systém vytápění a klimatizace
- Vysokorychlostní připojení k internetu
Budova je ve vlastnictví Pankrácké obchodní a.s., v přízemí se nachází kancelář vedení společnosti.
Zřizování sídelních adres
Naše sídelní adresa je zajímavým řešením pro začínající i zkušené podnikatele. Sídelní adresa firmy Na Pankráci 332/14, Praha 4 Vám zajistí prestiž. Budete tak v dobré společnosti vážených firem. Nezapomeňte, paragrafy jsou na Vaší straně. V případě potřeby Vám zajistíme právní servis nutný pro převedení Vašeho sídla firmy k nám.
Připravili jsme pro Vás dvě základní úrovně služeb:
START
Cena 350 Kč + DPH/1 měsíc, za tuto cenu získáte:
- Prestižní pražskou adresu – sídlo Vaší společnosti
- Vaše společnost bude vyznačena na viditelném místě v prostoru vchodu do budovy
- Naši recepční přeberou veškerou Vaši korespondenci, budou Vás vzápětí informovat SMS nebo e-mailem a Vaše korespondence bude připravena k vyzvednutí
BUSINESS CLASS
Cena 550 Kč + DPH/1 měsíc, za tuto cenu získáte:
- Prestižní pražskou adresu – sídlo Vaší společnosti
- Vaše společnost bude vyznačena na viditelném místě v prostoru vchodu do budovy
- Naši recepční přeberou veškerou Vaši poštu i telefonické vzkazy, o tom všem Vás budou vzápětí informovat SMS nebo emailem. Poštu Vám můžeme přeposlat messengerem, poštou, můžete si ji přijít sami vyzvednout nebo Vám ji pošleme naskenovanou e-mailem. Je na domluvě, jaký způsob komunikace zvolíte.
Poradenství v oblasti účetnictví, daní a legislativy
Zabýváme se zpracováním účetní a mzdové agendy jak pro fyzické, tak i právnické osoby z podnikatelského i neziskového sektoru.
Dále klientům nabízíme:
- Vedení a rekonstrukce účetnictví a daňové evidence
- Zpracování mzdové a personální agendy
- Účetní poradenství
- Vypracování veškerých daňových přiznání
- Vypracování analýzy hospodaření společností a s tím spojené ekonomické poradenství
- Na základě plné moci zastupujeme klienty na úřadech
Zakládání firem – start up
Založíme Vaši společnost přesně podle Vašich potřeb. Nemusíte se vyznat v zákonech a předpisech pro zakládání firem. V tom se vyznáme my.
S námi ušetříte Váš čas, Vaši práci i Vaše peníze.
Obraťte se na nás, založíme Vaši společnost na klíč a poskytneme Vám veškeré naše služby.
Navazování obchodních vztahů
Víme, že navázání a budování vztahu s obchodním partnerem či klientem má největší vliv na obchodní úspěch.
Jsme si vědomi toho, že Vaše vztahy Vás zařazují a určují Vaše postavení ve společnosti. Rádi Vám pomůžeme vybudovat korektní vztahy s Vašimi potenciálními obchodními partnery.
Pronájem konferenční místnosti
Konferenční místnost pro Vaše obchodní schůzky nebo menší školení.
- Kapacita 6 – 8 lidí
- Teplé a studené nápoje
- Připojení k internetu
- Dostupnost do centra Prahy
- Cena 200 Kč včetně DPH/1 hodina
2,757 total views, 4 views today